dimecres, 10 de febrer del 2021

5 anys de silenci

Recordo que quan a l'any 2013 vaig obrir aquest blog, vaig fer-ho amb molta il·lusió. Tenir un blog era quelcom que volia fer des de feia molt de temps, però no acababa mai de posar-m'hi. Al final ho vaig fer i durant 3 anys em vaig esmeçar poer mantenir-lo viu i sobre tot actiu. Després, no sé ben bé que va passar, però el fet és que es va quedar o vaig deixar-lo aturat. Avui, quan fa exactament 5 anys de la meva darrera entrada, he decidit de reactivar-lo. Mai va desaparéixer, però sí que va romandre en un estat. No havia previst pas de fer-ho precisament avui, dia 10 de febrer del 2021, quan es cumpleix exactament un lustre des de la meva darrera publicació. Sant tornem-hi doncs, i que aquesta segona etapa sigui prolífica en contingut, i renovadora en idees.
De moment, a l'apartat de Llibres publictas hi he agefit el meu darrer volum, LLàgrimes de Tardor", un recull de contes que va ser publicat a finals del 2016.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

La Carme i la Revista d’Igualada

 E n nom de l’Associació Revista d’Igualada, publico aquest escrit que m'han fet arribar amb motiu del traspàs de la Carme Junyent.  La ...